fredag 24. september 2010

Har det vært sommer?

Denne sommeren ble bare borte i et evig sus av forundringer og utfordringer...
Elsker høsten for den er så samlende og fin.. Vakre farger,godt å komme seg inn etter tur og få noe varmt i kroppen...Hyggelig med litt tv-titting tilogmed:-) Strikketøyene skriker imot meg,men finner ikke ut hvordan jeg vil gjøre den genseren jeg har rekt opp minst tre ganger!!






Nå er det tid for fredagskooos & ullteppe...
Stooor klem til dere jeg har savnet,men ikke hatt "ork"til å "hilse"på i løpet av sommeren...

7 kommentarer:

GundaM sa...

åååå, så flott med et innlegg fra deg igjen og som du sier;; høsten er samlende ;)))) alt du sier blir vakkert, vet du det..?

rekt opp en genser tre ganger og prøver på ny...? herligheten, hadde gitt opp før jeg hadde betalt garnet jeg da;) du er flink!

god helg, god høst videre Randi!

Havfruen sa...

Herlighet...så godt det var å se igjen denne damen:)) Håper sommeren har fart pent med deg og at du har bloggånden over deg igjen:)
Nyt kvelden under pledd og kos deg masse:)
Klem fra meg med nytt navn!

Ramme Alvor sa...

hei! Kjære deg, kvar har du vore? Ute i hard vèr? So glad du er komen innatt i varmen, under teppet. Kjekt å ha deg her att :)

Masse klemmar!!!

moa sa...

ååå sååå bra!
du er tilbake ♥♥♥
det var goooooood news..
klabert vi sees veldig snart ♥
ha en fortsatt fin søndag

Josefine sa...

Hei!

Så kjekt å ha deg tilbake...
Forstår at sommeren har vært utfordrende, håper det står bra til nå. Godt å høre at du koser deg om høsten, det gjør jeg også. En fin tid med lys og varme innomhus.

Helt imponert over at du har startet med litt vask allerede, det inspirerte! Pleier jo å være tidlig ute jeg og, men nå slo du meg...hi.hi

Ønsker deg en fin ny uke, så blogges vi:)) Klemmer fra meg

Anne sa...

Nemmen der var du jo igjen, så kjekt da Randi, for en undret jo på om du helt hadde gitt opp denne blogginga :-) Vel, en skal blogge fordi det er gøy, og ikke fordi man må eller fordi man brude, mer enn nok av slike ellers i hverdagen.

Men vet du hva, syk som jeg er s jeg gjennom bilder i dag, og tenkte samme tanke, jøss hvor det har gått fort!!!! alle de planene alle de tinge en skulle gjøre, også har tiden bare flydd avsted, fader ikke til å tro. Og NÅ du!!! var pinadø nesten mørket her i kveld kl halv 7???!!!! halv 7...., der for den friheten si no å :-(

Greit nok og koselig nok med tente lys i sofakroken hjemme, men... ganske så kjekt med lyse sommernetter også ja.

Du reiser rundt å holder kurs hører jeg rykter om, bare godord det, da og målet :-) er likt for oss alle når det planlegges tur, til våren bare MÅ det bli :-)

Anneklem til deg via tastaturet, helt fri for stygge virus.

FO - 2 sa...

Godt at du er tilbake! :)

Jeg elsker høsten!
Har vært ute i kveld og rydda litt i hagen. Nyter den klare og skarpe høstlukta. Herlig!
Tidligere i dag var jeg på fotosafari og knipset bilder av skogen i høstprakt.
Nyter det hele!
Det må du fortsette med også.
KOS DEG!
Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...